onsdag 7. mars 2012

Hobbyrom

Her er mitt "sy/strikkehjørne".
Har brukt hermetikkbokser i forskjellige størrelser for å ha ting i.
Da brukte jeg vanlig skolelim som jeg smurte på boksene og rullet forsiktig på det ytterste laget på servietten. Strøk forsiktig over med fingrene for å få det slett og skar av det som ble for langt på sidene med en tapetkniv.
Skrudde de inn i veggen med skrumaskinen.

Bruker også tomme glass, der jeg har heklet "kjole" til glassene, eller bare pynt med tråd/hamp/blonder.

Har litt rot i lysene og serviettene mine ser jeg, hmmmmm...må no gåan å finne på noe lurt å legge de i sånn at d ikke blir så rotete...

Har laget med nålpute av ett fetaost-glass og jeg oppbevarer tråsnellene mine i et stort oliven-glass.
Har også prøvd meg å laget en slik nålpute, men må trene litt mer på den...  :o)

2 kommentarer:

  1. Takk for at du stakk innom bloggen min :) Når det gjelder osteklokka så er det som jeg sier at kjært barn har mange navn! Jeg kaller den derfor altså glassklokke. Da kan den jo brukes til litt av hvert :)

    SvarSlett
  2. Var inne å tittet, måtte legge igjen et spor etter meg. Synes du er flink jeg Synnøve. Kult hobbyrom du har laget. Går for tiden å gleder meg til loppis sesongen er igang, det blir bra med litt nytt å redisigne nå kjenner jeg..
    Stå på videre, følger med deg vettu ;) Klem

    SvarSlett