tirsdag 23. oktober 2012

Pose

Den posen jeg laget ga mersmak, så jeg har laget en til og gjort klar en som jeg skal lage senere.
Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til så denne ble en pose for å ha duftelys i.
 


 Jeg brukte limpistol å limte på blonden rundt bilde for jeg manglet beige sytrå...
 Den øverste borden sydde jeg på med symaskinen, selv om tråden var hvit, men det gikk smekkgodt :)

 Jeg satte den der for jeg bruker slike lys i de lys-skålene jeg har på brettet. Deilige duftelys fra Party Lite.


          Ønsker dere en flott kveld.

Legg gjerne igjen en komentar, for det er sååå koselig!!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å gjøre det vakkert rundt deg Synnøve :)

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige poser du lager:) Kan brukes til så mangt disse:)
    Flinka!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer Siw Aina og Lena.
    Blir så glad når jeg ser at det er kommet kommentarer :0)

    SvarSlett